poniedziałek, 7 września 2015

E-mail z Nazaretu - Krzysztof Mich

piszę do ciebie Mario zza tego szarego muru
który wyrósł pomiędzy nami nie protestowałaś
myślałaś że panujesz nad przeszłością jak żeglarz
władasz sterem i płyniesz tam dokąd chcesz
że ona jest częścią ciebie że składasz się z niej
i z przyszłości tymczasem to ty jesteś jej częścią
a o tym co nadejdzie nie wiesz nic a nic a nic
a zatem próbowałem do ciebie przyjść po to byś
mogła powiedzieć to co już wiesz to co się zdarzyło
to czego się domyślasz i co ja wiem moja droga

a zatem tak - będzie on 

przyjdzie w tobie zrodzi się jak myśl o mnie
nie wiadomo skąd po prostu fasola zakiełkuje
jej korzeń będzie miał kształt podobny bogu
pewnego wieczoru przyjdą go obejrzeć będzie
leżał w żłobie jak pokarm dla spragnionych
jak humus obok mosiężnych oliwek wyjętych
z magazynka wtedy zaczniesz go uczyć
nasączysz go marzeniami z internetu napoisz
nauczysz strzelać budować bomby i pułapki
dla jego chwały dla jego nieznanej przeszłości
to tylko 33 lata zobacz ile będą mogli zmienić

słyszałem, że wczoraj małego bolał brzuszek
to pewnie gazy - na granicy naszego muru stały czołgi 
zaparz mu wody z koprem a poza tym zdrowaś Mario ?
takie to dzisiaj czasy że nigdy nic nie wiadomo

 Krzysztof Mich

Google+ Followers

Obserwatorzy

z cyklu "Twarze greckie"

z cyklu "Twarze greckie"
Iza Staręga
statystyka